Musikstation 3

Eines meiner ersten Konzerte bei uns in der Festhalle… Schwoissfuass und später Grachmusikoff – die Jungs aus Oberschwaben um die zwei Brüder Köberlein spielen seit 40 Jahren!

„Oinr sich emmer dr Arsch“

Zum Mitsinga: 😉

Oinr isch emmer dr erschde, dr erschde der alles brengt
ond emmer de beschde Sprich druff, ond noch Whisky ond Weiber stenkt
de andere die schleiched om an rom, mit Leadrkittl ond so
ond henda druff, alle gleich, dr Beppr von Status Quo
Ond wer koin Bock hod auf Rocknroll ond liabr midm Fahrrad fährd
ond wer koi Geld griagt von dahoim, der isch für de andre nix wert

Oinr isch emmer dr Arsch, ond er woiß id mol warom
Oiner bleibt emmer übrig ond koiner schert sich drom
Frieher saged’se, do war des so, de Kerle dia reißed auf
ond dMädla hogged do, ond wadet bloß, ond schiabed sRöckle nauf
Du moisch, des isch heit andersch? Mir hand jo Emanzipation
Noch guggesch mol rom, ond noch woisches, des isch da reinschde Hohn
de gaile Böck, dia hand a Freindin, de Brave, dia gugged blöd
de oine dia siehsch en dr Disco, de andere dia wixed em Bett

Oinr isch emmer dr Arsch, ond er woiß id mol warom
Oiner bleibt emmer übrig ond koiner schert sich drom

De Starke wered stärker, de Schwache verrecked bald
dia send vrlora ond vrkauft – dr Depp vom Dorf der s nemme schnallt
Ond was bisch du für oiner – baß auf i sag drs bloß?
De andre send ganz schee clever. Schlof bloß id ei , jetz gods noch los
Der Guru en Indien, der reizt de doch, ond Elvis isch au no id dot
Ond der Punker mit seim Nasareng – des wär doch was zur Not

Oinr isch emmer dr Arsch, ond er woiß id mol warom
Oiner bleibt emmer übrig ond koiner schert sich drom

Advertisements

11 Kommentare

Kommentar verfassen

Trage deine Daten unten ein oder klicke ein Icon um dich einzuloggen:

WordPress.com-Logo

Du kommentierst mit Deinem WordPress.com-Konto. Abmelden /  Ändern )

Google+ Foto

Du kommentierst mit Deinem Google+-Konto. Abmelden /  Ändern )

Twitter-Bild

Du kommentierst mit Deinem Twitter-Konto. Abmelden /  Ändern )

Facebook-Foto

Du kommentierst mit Deinem Facebook-Konto. Abmelden /  Ändern )

Verbinde mit %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.